13 Juli









Oj, jag har helt glömt bort bloggen!

Har ju massor annat att tänka på :)



Det har redan hunnit bli Juli, tiden passerar fort som tusan!

Colin har hunnit bli snart 7veckor gammal. Och ojoj oj va han växer!!!
Jag vägde honom sist för en månad sen och då hade han gått upp till 4.750g
Han äter ju som en häst haha :) ♥

Jag älskar verkligen varje dag med honom, han är ju helt jäkla underbar!

Skrattar, jollrar, griper tag i saker.
Snart börjar han väl gå och ha tagit konfirmationen?! haha :)

Han utvecklas något så grymt, kan inte vara mer stolt ♥

Colin är mycket mer medveten om allt i stort sett, när vi skrattar så får vi leende o joller tillbaka.
Han tittar på en när man går förbi och vrider huvudet efter vart man står. Ligger och pratar när jag byter blöjor på honom :) haha roligaste var häromdagen när han tog tag i fötterna och släppte en stooor fis, så börjar han gapskratta! hahahahaha :D



& igår var Jag, Trym och Tina nere på Akerbrygge och satt på en resturang/pub/café.
Supermysigt :)
Colin somnade nästan direkt när vi kom dit vid 21. Så sov han ända till 04.30 inatt!! wow :D
Då har det ändå varit massor ståhej och prat runt omkring. Underbart !



Men nu ska jag, Trym & Colin gå ut på baksidan.

Grilla, äta jordgubbar & vattenmelon :) Ska vara fint hela kvällen I guess.


Hoppas att det inte tar alltför länge innan jag skriver här igen!


Puss & Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0