20 Juli

Jag skulle inte ens vara hälften utan det jag gör








Shit, snart är Juli över. Snart fyller jag 22. Snart är hösten här...

Tiden går riktigt fort!

Imorse hade jag ställt klockan på 07.00, men ringde alarmet? Nej.

Vaknade av att Colin vaknade till o var hungrig vid 07.38. Shithelvete!
50minuter kvar innan vi skulle vara på helsestasjonen (BVC)...
Amma lilleman, få upp Trym ur sängen (full eller bakis jag vet inte) & få på oss alla tre kläder.

Kom iaf dit i tid, pjuuuuw!
Han var superduktig :) Är 54cm & väger 5585 (med body & blöja). STORA killen :D
Låg och skrattade med/åt läkaren ♥
Och var troligtvis ingen laktosintolerans som vi hade anat, säkert (förhoppningsvis) bara kräkreflexen som var känslig...

Var inte där så länge. Men tiden har ändå gått fort.. Vips så var klockan 11 och vi hade inte ätit frukost ännu.


Vad har mer hänt?

Åkte ner till stan och köpte mat åt trym & cosmopolitan åt mig.

Så nu tänkte jag borra ner min näsa i den medans lilleman sover sött i vagnen :)

Ha en fin kväll!


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0