Talking to the moon


På tåget påväg hem från Sverige (11nov)



Kan ju uppdatera från där jag lämnade allt sist.

Jag jobbade ju nere på en bar här i Oslo, hjälpte till under cupfinalen (Aalesund-Brann)
Lördagen var groootesk, kom knappt fram!!!  Och vet inte hur mycket öl jag fick över mig, iom att jag var nästan ett huvud kortare än alla andra. Jag är ju två kex hög liksom :P

Så när vi stängde så var vi alla helt slut,
kändes som att hälsenorna var typ 10cm kortare...
Sen tog jag taxi hem runt halv 6. Duschade och gick o la mig. Sov i typ 4h...
FYFAAAAN säger jag bara, HELA kroppen värkte och jag var stel...

Efter att Colin åkt till farmor så gick jag o sov ett par timmar till,
sen ner till jobbet igen.
Vet inte vilket som var värst?
Att jobba med sån värk i hela kroppen, inte komma förbi alla fulla människor, att va dyngsur av öl, varmt, trångt...
Ae jag kan fortsätta längre, men tror inte du pallar läsa hela den listan haha :P

Men att så pass gamla folk
(alla över 20+), men att dom runt 40 är sååå grisiga!
Helt jävla sinnersjukt! Kastar glas runt omkring sig, dansar på borden, så grisfulla & att man inte lärt sig hur en toalett fungerar ?!?!?!
Vidrigaste toaletterna jag varit med om, papper överallt, bindor hängandes på väggar o utslängda över golvet, kiss i, på, runt toalettet. Träffar man inte rätt i den åldern? Och om dom har träffat rätt så går det inte spola efter sig? Och dom berömda spyorna... CLASSY!
Gärna lite (läs massor) bajslukt på det!!!


Jaja, för o säga det så så är jag glad över att det är över :P

Blev en vilodag därimellan innan vi åkte till Sverige.


Var supermys i Sverige
♥ In till Linköping och träffa Jessica, Ida, Alice, Jennie, Linda, Marlene (de tre sista sötnosarna var ju bara en snabbis) på onsdagen.
& Linköping igen på torsdagen :) Vi myste hos Jennie & Linda ♥ innan  pappa hämtade oss för o åka o hämta upp världens finaste Camilla ♥
Och vi myste hos mina föräldrar under kvällen.
Myyys <3


Och nu är vi hemma i Oslo, har varit hos helsestasjon (bvc)
med Colin på 5mån kontroll. 66,5cm och 8570g haha :D
Han var suuuperduktig när han fick sprutorna! Första sprutan gjorde han inte ens en min till, andra var det grin i några sekunder.

Fina hjärtat ♥




Men nu ska jag börja plocka lite till här hemma.

Har kommit i en städmani :P Så här gäller det "spara, släng, källaren"
Så ska ner till fretex (myrorna) idag med första rundan.

Har hunnit o rensat hela köket, 1/3 av bokhyllan, hälften av mina saker i källaren.
Känns skönt o få sorterat allt. VARFÖR har jag inte gått med på o göra det tidigare?!
Behövdes visst bara en tur på Kremmerhuset :P


Ha en fin fredag !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har glömt att va inne här på ett tag, med oh så söt man kan va. Skönt att ha er här, men saknar er igen. Så härliga advents kramar till er alla. Kram

2011-11-25 @ 10:18:27
URL: http://snowflake64-snowflake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0