Pass at me



Jag älskar dig C





Okej, jag är totalt sämst :P
Det var Elin som fick påminna mig om att uppdatera, haha ♥

Har ju liksom inte uppdaterat på en månad ungefär...
Men åh, Winnerbäck konserten var UNDERBAR ♥

Försöker komma på vad som mer har hänt?

Colin blir ju 5 månader idag iallafall,
tiden går jättefort! Kan nog aldrig säga det för mycket iaf!
Så ska iväg snart till butiken och posten.

Har beställt en Ab circle pro!
Så nu jävlar, den SKA användas varje dag!
Var ju egentligen duktig förra veckan när Trym var ledig från jobbet, vi kom ut varje dag och gick promenader.

I söndags så åkte vi upp till ett ställe som heter Sognsvann.
Stort vatten med spår runt om!
Men när vi hade gått typ 10minuter så kom vi till en korsning, höger eller vänster?
Så sa Trym till mig att där (till vänster) är det 1,5km (2,5? kommer inte ihåg vad han sa) tillbaka till stationen. Och så tänkte jag att Nej, nu har vi åkt hit för att gå en stund! Så gick till vänster...
Vi gick och gick och gick o gick o gick....Efter typ 45min (RASK takt!!!) så säger Trym till mig
- Du vet väl att den här vägen inte går tillbaka till stationen??
-VA?!!!!
Jääävla norska skogar!!!!
Då blev det en jävla massor med morrande från mig :P Så vi vände och gick tillbaka, jävla snabbt då också.
Ville ju egentligen bara komma hem då.... Hade börjar bli lite kallt.

Men iallafall så kom vi tillbaka till station efter 1,5h nästintill löpande takt :P haha DÖDA!!!



Imorgon ska jag klippa mig också,
för har ju blonderat mig och håret blivit så slitet och tråkigt.
Så drar till Camilla som ska fixa till min kalufs :)
Kan ta före och efter bilder :)

Nu är det matdags för Colin!

Så jag ska FÖRSÖKA komma ihåg att skriva ;)!!!


PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar så jag få se din nya hårfärg, saknar er.

Kram Mamma

2011-10-31 @ 09:46:01
URL: http://snowflake64-snowflake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0