Everybody says that you're amazing now that you're clean

Igår kväll så åkte jag ut till Skøyen för att sitta hårmodell för min kära vän
Cecilie :) Tack igen söta för håret ♥

Far too kind !




& imorse lät Colin oss vara kvar i sängen fram till 9, that's the spirit!

Det har jag saknat :) Det är ju inte det att jag inte får sova på natten,
för det har jag fått göra sen han var 6v gammal, men morgonen...
Den är olaglig!
Timmarna mellan 5-9... Låt dom bara vara! Låt folk sova!
Det finns ju ingenting att göra så tidigt som sagt.

Visst nu har jag egentligen en miljon saker att göra känns det som.

Men kommer bara på att jag ska tvätta, starta diskmaskinen, plocka iordning på saker och ting som ligger..
Ja det är väl det som är väsentligt(som jag kommer ihåg, jävla guldfisk!), sen finns det ju att kolla klart på Private practice som jag har två avsnitt och sen fullfölja mitt Entourage maraton som jag gett mig in på :P
Måste ju kolla ifatt för Trym har ju fått hem sista säsongen och vill självklart titta.
Så fair enough! Jag gör ju inte så mycket annat, så det ska kollas :P

Men eftersom jag inte kommer ihåg nu vad det var jag egentligen skulle skriva om,

så går jag och fixar tvätten nu medans Colin precis vaknade upp och grisar lite här brevid.





Får försöka komma på vad det egentligen var jag skulle skrivit haha!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0