Fundering bara

Den sista tiden har jag blivit väckt av Colin runt 05-06 vilket är alldeles för tidigt enligt min mening.
Men så har jag tänkt på... Vad gör man vaken så tidigt? Det finns absolut ingenting på tvn tex.
Det måste ju finnas en miljon (om inte fler) som tänkt på samma sak?
Men Colin är ju nöjd för att vara uppe så tidigt, fast han vill bara sitta och chilla i sin babysitter så tidigt på morgonen.
Jag då?  Jag har tittat färdigt på allt som är inspelat från kvällen innan osv.

Så nu har jag skaffat hela Brothers & sisters säsongerna (förutom 2, hittar den inte någonstans?!), Mr.sunshine,
Håller på och fixar Jersey shore nu..

Längtar ju ihjäl mig efter mina favoriter börjar igen :)
Gossip girl, 90210 (har startat men väntar på nästa avsnitt!), One tree hill, Hellcats, Glee, Solsidan...

Kom gärna med förslag på fler serier och filmer !
Öppen för allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0