Har några nya kategorier

Men den här har nog blivit min favorit, Veckans Fuck you.
Då jag har tänk mig att skriva Veckans fuck you på söndagar.
Många tänker väl kanske nu; nää, skriver hon sådär?
JA, gå någon annanstans om du känner att du blir upprörd.



Smakprov över hur det kommer se ut:


Veckans Fuck you:


Jag är trött på att folk inte visar respekt när man ska gå på bussen med barnvagn,
oavsett tid på dygnet.  Jag är trött på alla respektlösa människor som säger att dom vill, låt mig citera,
"spräcka mjälten på alla mammor (pappor) som vill komma fram i rushtiden med barnvagn"
Fuck you ärligt talat!
Vi är precis som du, vill komma fram i tid.
Bara för att man blivit förälder betyder det inte att vi inte vill komma någonstans, att vi inte har några möten att gå på etc.
Jag var tvungen att konfrontera denna människa, då jag kände ren avsky till hans mening. Alla får tycka vad dom vill, absolut! MEN, när han drar alla över en kam (dvs. kalla alla föräldrar fetton)
Då har jag bara att säga (skulle ha skrivit det till han men han var fegknopp som tog bort tråden på Facebook).
Dina föräldrar kanske har haft samma problem med dig när du var liten och jag hoppas innerligt att du, den dag du får barn, får äta upp det du skrev.

Så there we go, Veckans Fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0