Mami you know the deal

Effektiv dag får man väl säga..
Tvättat, diskat, städat lite, bakat, kollat färdigt andra säsongen av Entourage, badat Colin osv.
Så nu är det strax kvällen för mig! Min älskade man dyker nog upp snart också efter en heldags jobb♥

Men imorgon har jag tänkt
(notera tänkt, så inget måste, eller jo typ, men får se) att stå upp ganska tidigt och dansa antingen Zumba eller till mitt Wii eller så kör jag på någon workout som jag har!
Sen springa iväg till solarieöarna, behöver få färg på kroppen :P Plus att jag kom på att jag har ju två solkort som ligger och väntar på att användas !
Men måste hinna det innan Trym åker iväg runt 12 tiden...

Så återstår att se hur jag gör! Men hoppas på att jag kan bättra på mitt diciplin...
Är ju absolut inget att skryta av direkt haha!


Men kastar in handduken för ikväll!


Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0