Tiden springer iväg!

Tiden har gått så himla fort att jag heeelt glömt bort bloggen!
Jag har ju hunnit vara i Sverige, åkte hem tidigare än bestämt också.



Skönt, mysigt och kul o träffa vännerna där hemma mer än annars ♥

Uppskattar den tid jag får med er finingar !
Så var hemma 15-27 augusti för att fokusera på körkortet
och det var jätteskönt att det mesta satt kvar sen flera år.
Så 5 lektioner senare och en kurs (risk 1an) rikare, så åkte jag hem till
min älskade pojkvän ♥
Verkligen helt obeskrivligt att bli omfamnad efter en så lång tid ifrån varandra...

Och dagen vi kom hem så "fyllde" ju Colin 3månader, tiden flyger förbi!!
Han är redan så stor! Fått sina 3månaders sprutor, Går med stöd, suttit själv, prövat puttelite diverse drickbart/ätbart, skrattar & babblar.





Haha, blablabla!

Har tagit mig flera dagar för mig att ha skrivit det här! Kommer massor imellan hela tiden!

Men ska uppdatera bättre lite senare, har tid då :)

Kommer massor bilder också! Har miiiiljoner bilder och visa er !


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0